Dikter jag har gjort :)

Min ängel
Önskar du höll min hand

Och att vi tillsammans
Vandra på livets väg

Log mot varann
Och lyckliga var

Men saknaden att stå här
Utan dig tär

Tycker så mycket om dig
Vill hela tiden vara nära

Men milen är många
Men ändå känner jag av dig i hjärtat mitt

Hoppas att vi kommer fatta varandras händer snart
Och att vi aldrig släpper dom

Du är allt, min ängel
Tankarna är alltid hos dig, dag som natt
 
********
att bara veta att du är här gör mig lycklig.
att känna din närhet, höra ditt hjärta slå
& känna hur du andas gör mig otroligt lycklig!
du gör mitt hjärta helt & fyllt med lycka!
Jag älskar dig
*******

äkta kärlek och lite mera <3


hans mjuka händer mot min nästan nakna kropp
hans varma läppar som sluter sig runt mina fingrar
jag andas lite snabbare och han ser nöjd ut
han har lyckats
jag kysser honom på halsen, nasfsar hans öra, det vänstra,
för det är där han är mest känslig
han drar efter andan och stönar tyst, nästan så jag inte hör
men ändå, jag hör det och njuter
jag ryser när han tar av mig tröjan, blottar min mage och kysser mig
kysser mig på varje millimeter av min mage, min hals, mina kinder
och vidare till min mun
min mun som för bara någon timme sedan skrikit av smärta och panik
min mun som nu suktar efter mera av honom
bara lite till

jag älskar honom
han älskar mig
vi älskar varandra
vi älskar med varandra
vi är äkta kärlek <3

**********

En natt när himlen var stjärnklar
Tänkte jag på Dig så underbar
Jag såg Dina ögon framför Mig så fina
Och Jag önskade att de var för evigt Mina
Det var som om Gud plockat ner alla stjärnor till Dig
Så att Dina ögon kunde glittra så otroligt vackert för Mig
Den natten förstod Jag vad Jag länge hade känt
Att Du var det bästa som Mig någonsin hänt
Och för varje gång Jag stjärnor ser
Tycker Jag om Dig mer o mer


*******

Äkta vänner är sånna som verkligen lyssnar på dig för dom älskar dig
falska vänner är sånna som lossas lyssna på dig för dom vill verka vara snäll

äkta vänner är sånna som inte bryr sig om hur du ser ut för dom älskar dej för den du är
falska vänner är sånna som föröker ändra din klädstil för dom har svårt att älska sig själv för den dom är

äkta vänner är sånna som säger jag älskar dig ,för att dom menar det
falska vänner är sånna som säger jag älskar dig för att dom vill utnytja dig


En av dina äkta vänner riskerade sin kropp, sitt liv, sitt jobb, sina pengar
för att ge dig ett liv
tro det eller ej men din äkta vän är din mamma


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0