Malin<3

Det finns ingen som du,
du är helt oslagbar.
Jag har ett stort hjärta och 99% av det,
sitter du som ett fint minne
och
så kommer det förbli så länge jag lever på denna jord.
Jag kan inte beskriva med siffror
eller
ord hur mycket du betyder för mig.
Men med dessa rader,
så hoppas jag att jag kan beskriva en del av de vänskaps känslorna jag har för dig.
Du är en otroligt underbar människa och vän,
de som det finns väldigt få av.
Om fler människor hade varit som dig,
så hade världen varit lättare att leva på,
men då hade inte du varit något speciellt.
Det är du som får mig att leva vidare,
utan dig så vet jag inte vad som hade hänt.
Du är den bästa person en människa kan ha
och
jag är så oerhört tacksam att vi hittade varandra att du är min sanna vän.


Med hela mitt hjärta kan jag säga att jag älskar dig gumman. <3<3<3<3<3<3



Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0