Trodde aldrig<3

För första gången i mitt liv kan jag ärligt ekänna att jag aldrig i mitt liv
varit så här kär att älska någon på detta sätt som jag gör, det är svårt att
förklara i ord men denna känsla har jag aldrig kännt tidigare men det
är en härlig känsla må jag säga.

När han inte är här saknar jag han bara mer och mer för varje timme som
går. Han är det mest speciellaste jag har träffat han är allt jag har drömt
om, Ibland kan jag inte fatta att det är verklighet men det är ju VERKLIGHET :D

Jag hoppas av hela mitt hjärta att detta kommer vara förevigt
att han är min framtida kärlek och man att jag får dela
hela mitt liv med honom och bilda en underbar
framtid.

*I am so happy* :)


Jag älskar dig Jesper<3




Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0